MamaBalanssi on hyvinvointia ja liikuntaa äideille lasten ehdoilla. Tunnille voi ottaa vauvan/taaperon mukaan. Keskitymme niin lihaskuntoon kuin kehonhuoltoon huomioiden jokaisen tilanteen yksilöllisesti. Turvallista liikkumista ja palautumista synnytyksestä! Tunteja on kerran viikossa kuuden viikon ajan.

Milloin: Keskiviikkoisin 29.3.–13.5.2017 klo 10.15–11.15
Missä: Haipakan salilla, Nummikatu 24, 3. krs
Ohjaaja: Emmi Salminen, pilates- ja liikunnanohjaaja

Hinta: 70€

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:
emmi.salminen@haipakka.fi

OURA-sormus ja hyvinvointi

OURA-sormus on lyönyt itsensä ihmisten tietoisuuteen vuoden 2017 aikana ja vastaanotto on ollut erittäin kiinnostunutta. OURA on oululainen keksintö, joka mittaa untasi, palautumistasi ja aktiivisuuttasi erittäin tarkasti ja monipuolisesti.

Lue lisää

HaiRan-Juoksukoulu syksy 2017

HaiRan-juoksukoulu aloittaa säännölliset kokoontumiset syksyllä 2017. Tavoitteena juoksutekniikan ja -voiman sekä juoksukunnon parantaminen.

Lue lisää

OWN RHYTHM – hyvinvointia OURA-sormuksen avulla

Sinulla on nyt mahdollisuus osallistua hyvinvoinnin edelläkävijänä hyvinvointiryhmään, jossa autamme sinua löytämään parhaan mahdollisen rytmisi ja vireystasosi OURA-hyvinvointisormuksen avulla jotta tunnet itsesi elinvoimaiseksi joka päivä.

Lue lisää

Haipakan vinkit: juoksutekniikka

Haipakan juoksutekniikkavinkit -artikkeli kertoo ja näyttää, kuinka voit saada juoksustasi turvallisempaa, tehokkaampaa ja nopeampaa oikeilla harjoitteilla.

Lue lisää

Aikuisten yleisurheilukoulu kesä-syyskuu 2017

Haipakan aikuisten yleisurheilukoulu sopii kaikille wannabe-yleisurheilijoille, entisille ja tuleville tähdille. Opit eri juoksu-, hyppy- ja heittolajit.

Lue lisää

Pakaran tukilihakset kuntoon!

Kuinka saada pakaran tukilihakset kuntoon? Tärkeää tietoa erityisesti juoksulajien harrastajille, tanssijoille ja kaikille, joita kiinnostaa terve keho.

Lue lisää

Kuinka päästä kuntoon raskauden jälkeen?

Jokainen toipuu raskaudesta ja synnytyksestä omaan tahtiinsa, mutta muutamat yleismaailmalliset totuudet pätevät kaikkiin, kuinka päästä takaisin kuntoon raskauden jälkeen.

Lue lisää

Suuri muutos arjen pienillä liikuntateoilla

Riittävä aktiivisuus voi syntyä myös arjessa ilman että erikseen tarvitsee lähteä liikkumaan. Samalla saat muitakin hyötyjä, kuten säästät rahaa, aikaa ja luonnonvaroja.

Lue lisää

Liikettä työpaikoille, kootut vinkit

Liikkuva työvoima on tehokasta, hyvinvoivaa ja pirteää. Millaisilla toimenpiteillä työpaikoille saadaan lisää liikettä? Toimenpiteet voivat kohdistua sekä työaikaan että vapaa-aikaan, mutta yhteistä niille on se, että työnantaja ottaa osan vastuusta työntekijöidensä liikuttamisesta.

Lue lisää

Selkäkivun ehkäisy ja hoito

Selkäkipu on useiden eri tekijöiden summa. Elämän kokonaisuus vaikuttaa yllättävän paljon selän hyvinvointiin. Hyvä ja tasapainoinen olo ja terveelliset elämäntavat tukevat selkää, vahvan keskivartalokorsetin lisäksi.

Lue lisää